Ezekkel a reklámokkal készülnek az idei Super Bowlra az autómárkák
A nagy visszatérő Volkswagen mellett két japán cég és a BMW mutatott már valamit a reklámjából.
A nagy visszatérő Volkswagen mellett két japán cég és a BMW mutatott már valamit a reklámjából.
Visszatekintve sokan elfogadnának ilyen autós élményeket.
Ha szigorúan vesszük, igazuk van a problémázóknak.
Igazából nem is egy reklám, hanem egy tizenhárom perces kisfilm.
"No way, Norway!" – nehogy már az észak-európai ország legyőzze őket elektromos autókban.
Szokatlan idők járnak mostanság.
Kimi "Iceman" Raikkönen és a bizalom ereje.
A vásárlóközönséget tájékoztatni kell az újdonságokról.
Matthew McConaughey önkéntes száműzetése tarol.
A világot elég szépen benépesítette a 21,5 millió legyártott klasszikus Bogár, így kiérdemelt egy ilyen megemlékezést.
A Honda egy különleges felszereltségi csomaggal is bemutatta egyik újdonságát, az amerikai piacra szánt a Honda Passportot.
Abszolút nem korrekt, de sok szempontból találó és nagyon vicces reklám-hadjáratot indítottak az olaszok.
A Tökéletes katona, Ivan Drago, a Büntető - mind Ő.
Az Audi kiadta egyik legfontosabb újdonságához kapcsolódó első reklámanyagát.
A hagyományos, naplementés klisék helyett az Audi meglepő hirdetéssel rukkolt ki.